مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

الهی فدات شم کدوم حرفتو باور کنم؟

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

الهی فدات شم کدوم حرفتو باور کنم؟ دور زدنمو؟ یا مهربونیمو؟ یا سخت ترین و تلخ ترین حرفی که تو این کره خاکی یا بهتر بگم توی این دنیا بین این همه موجود زنده از تو شنیدمو؟ کدومشو باور کنم؟


نظرات  (۵)

  • ذره بین نویسان
  • سلام وب زیبایی است.به ما هم سر بزنید http://zarebinebahman.blog.ir/
    میگن واسه ارامش خودتم شده..ببخش و فراموش کن!!!!
    من هنوز منتظرم...خوبه گفتم فرصت کردی........
    نمی خوای باهم حرف بزنیم.....؟
    باورم نمیشه که اصلاً به فکرم نیستی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی