مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

سالگرد عشق دوباره...

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

باور کنی یا نه یکسال گذشت... سالی که ما آن را عشق دوباره نامیدیم...

   سالی که به جدای تلخ کامی هایش به سال ها بلکه قرن ها می ارزد...

      زیبایی های این سال به همه ی دنیا می ارزد...

         دلتنگ آغوش ها و بوسه های آنم...

یکسال گذشت بی آنکه به رسم قدیم بتوانیم یک ماه آن را جشن بگیریم...

   دلتنگم... دلتنگ لحظه های شیرین با تو بودن... کاش معجزه های خدا قسمت ما شود...

      و دوباره تکرار با تو بودن آغاز شود، روزگاری من و تو معشوق و دلداده بودیم...

         سخت است باور اینکه یکسال گذشت و من و تو کنار هم نیستیم تا سالگرد عشق دوباره مان را جشن بگیریم...

            امروز همچون یکسال گذشته برایم مقدس است...

               به تقدس امروز با اعماق وجودم و بار دیگر اقرار می کنم...

دوستت دارم عشق من...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی