مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

مجموعه تهی

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

مجموعه تهی

امروز جمعه 24/09/1391 ساعت 13:30 با استادم کلاس فوق العاده داشتم. بحث به عرفان کشیده شد ، عشق زمینی و آسمونی.

بعد از کلی بحث به استادم گفتم که تو زندگیم یه احساس خلاء دارم که نمی تونم براش اسم بزارم . گفت: مجموعه تهی (و چه تعبیر زیبا و تلخی).

شش سال پیش استادم با رفتنش بزرگترین درس و توی عشق به من یاد داده بود. (نداشتن غرور در عشق. من با غروری که در عشق داشتم باعث از دست دادن بزرگترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم شدم)

و حالا با بازگشتش یه درس جدید بهم یاد داد که ندونستنش آزارم میداد . دوباره علت این خلاء رو پرسیدم که چرا مجموعه تهی عضو نمیگیره انگار درسامو خوب یاد نگرفته بودم یا دلم می­خواست از زبون اون بشنوم. بهم گفت خلاءی که در درونت هست، همون مجموعه تهی که من و تو هیچوقت توش جا نمیگیریم (اگر غرور من نبود الآن این معادله ریاضی رو بهم ریخته بودم و رویاهارو به واقعیت تبدیل کرده بودم. دریا، غروب، آغوش...)، اینجا بود که تازه فهمیدم مجموعه تهی یعنی چی....

تازه فهمیدم تهی یعنی من، تهی یعنی تو که در حسرت از دست دادنت آتش به جانم افتاد و تا ابد میسوزم....

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی