مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

مهتاب

زندگی تنها در تکرار با تو بودن خلاصه می شود...

من نه برآنم...

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۵ ق.ظ

عمریست که در حال دیگران نظر می کنم ، نه بدانم که نظر کنم ، نه بر آنم که نظر دهم .

سخت و شکیبایم ، نرم و دلسرایم ، اما بر آمدنت چه کنم ؟ من نه دیروز شکیبا بودم نه امروز دلسرا ، سخت به شماره افتاده امروز ، آسان دل به عشق تو داده امروز . . .

من نه برآنم که غمی ساز کنم ، تشنه آنم نفسی باز کنم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی